Το Σάββατο 21 Νοεμβρίου, η πρόσοψη του κτιρίου της Βουλής χρησιμοποιήθηκε ως σκηνικό για την προβολή οπτικής σύνθεσης, με την οποία η Βουλή συμμετείχε στον εορτασμό της ημέρας των Ενόπλων Δυνάμεων.
Το κτίριο της Βουλής, εκτός από σύμβολο της δημοκρατίας, αποτελεί επίσης κηρυγμένο νεότερο μνημείο. Σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Αρχαιολογικό Νόμο (και ιδιαίτερα τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις για την κινηματογράφηση σε μνημεία, όπως αναφέρονται στο ΦΕΚ 2812/Β/4-7-2019), πριν από τέτοιες παρεμβάσεις στην πρόσοψή του, είναι αναγκαίο να δίνει την έγκρισή του το ΥΠΠΟΑ.
Το θέμα, μάλιστα, εισήχθη δύο φορές στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ), σύμφωνα με τις ημερήσιες διατάξεις (http://ksymvoulia.culture.gr). Στις 5/11/2020 εισήχθη με την ορθή επανάληψη της ημερήσιας διάταξης ως «Έγκριση ή μη αιτήματος του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας σχετικά με την προβολή εικόνων στην πρόσοψη του κτηρίου της Βουλής στις 20, 21 και 22 Νοεμβρίου», αλλά το Συμβούλιο δεν κατέληξε σε γνωμοδότηση. Στις 12/11/2020 το θέμα εισήχθη εκ νέου ως «εξ αναβολής», ενώ πλέον η άδεια ζητούνταν μόνο για την 21/11, όμως το θέμα επίσης δεν συζητήθηκε. Εν συνεχεία, δεν εκδόθηκε σχετική απόφαση από την αρμόδια Γενική Διεύθυνση του ΥΠΠΟΑ, όπως αποδεικνύεται από τη Διαύγεια, ούτε από κάποια άλλη αρμόδια Διεύθυνση του ΥΠΠΟΑ
Η απόφαση αυτή είναι ουσιαστική, γιατί το ΥΠΠΟΑ διά των αρμόδιων υπηρεσιών του αλλά και των συλλογικών γνωμοδοτικών οργάνων του κρίνει την υλική, αισθητική ή συμβολική βλάβη ή προσβολή που μπορεί να υποστεί ένα μνημείο, πόσο μάλλον το κτίριο της Βουλής, από τέτοιες ενέργειες.
Με βάση τα προηγούμενα προκύπτει η εύλογη απορία εάν στην συγκεκριμένη περίπτωση ακολουθήθηκε η απαρέγκλιτη εφαρμογή του Αρχαιολογικού Νόμου, και εάν η εν λόγω προβολή είχε τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις, όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις.